söndag 9 juli 2017

Jul

Vaknade redan halv två,omöjligt att somna om så det var bara att kliva upp och sätta på bryggaren. Kom in i köket och en doft av jul slog emot mig, guuuu vad gott det luktar! Jag hade tänkt slänga hyacinterna från förra julen och men de ville inte dö alls så nu står de i full blom inne.

Tilde som sov här till igår blev hämtad vid 14-tiden, de skulle till Sätra på den årliga sommarfesten som Anders pappa har. Hon var så förväntansfull och noga med hur hon såg ut, jag fick föna och locka hennes hår efter att hon badat så hon blev nog nöjd. Jättefin var hon men det är hon ju alltid ♥

Varmt har det varit i nån dag och kors i taket...ingen blåst. Idag verkar det också bli en vacker dag så jag ska väl sitta på baksidan och slöa, antar att jag kommer att vara väldigt trött framåt dan.

God morgon ♥

Citronmeliss och hyacint

Inga kommentarer: