söndag 2 juli 2017

Dame Edna och parasoll

Klev ur sängen kvart i tre, blir fan tidigare och tidigare. Bara att acceptera läget för nångång i mitt liv ska jag väl få sova som andra gör..eller? Har ju ioförsig alltid varit morgonpigg men så här tidigt är väl lite onödigt va?

Igår fick jag en liten blödning i ögat,vete sjutton varför. Man kan få det vid diabetes eller stress bland annat, men stressad är jag då rakt inte snarare tvärtom. Antar att det har med mina höga sockervärden att göra. Skitsamma, det går över och syns inte sååå mycket.
Alltid är det något som händer i kroppen hahahaha..Spännande att vara Inger om inte annat.

Det var sol och värme igår och jag satt ute och försökte bli varm, frös som en gammal skruttig tant. Jag vill göra så mycket på gården men det finns inte resurser varken från min kropp eller ekonomi just nu så jag får vänta till bättre dagar. Blommor och grönt ska det vara överallt, då trivs jag bäst.

Lina, min snälla gulliga flicka, kom med ett stort parasoll till mig förra veckan (något jag velat ha länge) så nu blir jag skyddad från regn och sol mycket bättre. Tack älskade unge! ♥ Hon kom med ett mindre också för mina var så urblekta och fula, jag är bortskämd minsann 😁

Slänger väl på lite mer kaffe medan jag bäddar sen så...händer väl inte mycket idag heller, lugnt och skönt.

God morgon ♥

Typiskt att det regnade då jag fick parasollet :)
Hahahaha nog är jag väl lite lik Dame Edna? 

Inga kommentarer: