lördag 15 juli 2017

Betalar ni eller jag hyran spindelskrällen?

Såg att det var lite (trodde jag) spindelnät innanför fönstren i vardagsrummet så jag öppnade dom för att ta bort..Huuuuu...fy sjutton gubbar så mycket av både nät och äckelspindlar! Jag som trodde min fobi för spindlar var borta efter strokarna men nej nu stod jag och rös och svor om vart annat. Ormar och spindlar är ett stort NEJ NEJ! Jag betalar hyra här för det gör väl inte ni spindeljävlar? Håll er i skogen där ni hör hemma. 😬

Man kan ju tro att jag aldrig städar hahaha...kanske jag inte gör heller. Jag tar städning när jag inte har så ont eller om jag orkar. Orkar lite nu iallafall så fönstren är någorlunda rena tror jag men nu blir det kaffe och sitta på altanen en stund.
God morgon ♥



2 kommentarer:

maria pettersson sa...

De jobbar nattskift de jäklarna! Den enda som är bra är att de fastar lite spyflygor i näten, om man har tur 😋

wingar sa...

Hahahaha! Jaaa det är väl det som är bra då =)