fredag 7 juli 2017

13.4

Igår åkte lillvovven Toke hem igen. Han kravlade sig upp i knäet på mig och pussade och pussade min hand, han ville verkligen vara kvar 😍 Fast först när Lina och ungarna kom blev han jätteglad tills ungarna började härja runt, då kom han väl på vilket liv det kan vara med barn hahahaha..Lilla tokskallen ♥

De åt lasagne (hade gjort det igen) sen tog ungarna sina nya skateboards och stack ut en sväng medan jag och Lina satt och  och babblade lite innan de åkte hem, klockan var mycket och spellevinken Nea behövde sova för natten. Hon är verkligen vild, kastar sig bakåt om hon inte får som hon vill och kryper jättesnabbt för att ta nåt hon inte får ta. Gullunge!

Vaknade vid fyra och kände mig lite innesluten i mig själv, som i en bubbla, tog sockerprov och jaaa...13.4 på morgonen är väl inte det bästa värdet. Fyfyfy...inga ostkrokar på kvällen.

Har haft fyra blödningar i ögonen sen i lördags också, känns inte men däremot har huvudet inte varit med riktigt. Lina tyckte jag ska ta kontakt med vården men vad fan ska dom göra?
Har läst på nätet om blödningar i ögonen men det verkar inte vara nån fara och det går ju över rätt fort, några dagar så har det lagt sig. (alltså det rinner såklart inte blod i ögonen utan det är mer som proppar)
Det ser väl inte så trevligt ut men vem fan bryr sig, jag är ju bara hemma iallafall så ingen behöver titta på mig 😎
Bilden är inte på mitt öga men precis så ser ena ögat ut (har på båda)
Bild från Netdoktor
God morgon ♥

Inga kommentarer: