måndag 10 april 2017

Sorg och elände

Nu har tre människor jag känner gått vidare. Igår fick jag veta (genom fb såklart ) att Marita som var en gammal kompis till mig och syrran Annethe helt plötsligt avlidit. Tydligen hade hennes hjärta bara stannat när hon sov enligt en som skrev på hennes fb-sida. Jag blev alldeles kall och skakig när jag fick veta det tragiska och tänker på hennes barn och barnbarn som hon älskade och hade sån nära relation med.Hon som precis flyttat till ny lägenhet och dessutom var nykär.. Livet kan ändra sig på en sekund. Vila i frid Marita 💖

För ett tag sen så avled Jakob Gordin,också en vän jag hade för några år sen. Kan inte fatta..Lägger ut den bästa låt jag tycker han gjort. Vila i frid 💖

Och häromdagen kollade jag igenom dödsannonserna i GD och såg att ytterligare en gammal kompis dött. Örjan..Jag och han hade ganska kul ihop ett tag när jag bodde i Skutskär för många år sen.. Vila i frid 💖

Det är så många i släkten, vänner eller iallafall nån jag haft någon sorts relation till som gått bort de senaste åren så nu får det fan räcka! Jag vill att alla ska få må bra och leva tills de uppnår hög ålder.
Ta hand om varandra 




Inga kommentarer: