torsdag 6 april 2017

Men då

Har knappt haft datorn på och då har det inte heller blivit nåt blogga av. Jag har fastnat (ovanligt?) i ett spel på mobilen istället, HayDay.. Ungefär som Farmville,som jag spelade förut, fast mycket roligare.

Inget speciellt har hänt sen sist utom igår då Vincent började spy..och nu på morgonen var det Rasmus tur. Hemskt för Lina som är ensam med fem ungar om alla,och hon, får skiten. Hoppas för sjutton gubbar att HON åtminstone slipper det.

Jag kan ju inte åka till henne och vara till nån hjälp då jag kanske hamnar på sjukhuset om jag börjar spy. Kan bli så när när man tar insulin och inte kan äta så sockret blir för lågt.
Tack och lov har hon Anders där nu, han är nog smittad redan för han var där när Vincent började kräkas.Usch usch!!

Nu ska jag spela igen! God middag ♥

Inga kommentarer: