torsdag 13 april 2017

Blablabla

Är jäkligt trött på att höra eller se på nyheterna nu. Efter det som hände förra fredagen med idioten som körde in i en massa folk och sen in i Åhlenshuset, har journalister/reportrar tjatat, spekulerat och gottat sig i händelsen. Undrar hur offrens familjer mår av det om de ser/lyssnar? För jävligt när det händer hemska saker att det ska ältas till förbannelse. Visst...man kan rapportera men fan inte heeeeela tiden.

Apropå älta..jag är väl själv en ältandes kärring hahahaha men nu börjas det, eller har redan börjat, med detta att det är påsk. Suck! Facebook översållas med käcka påskkärringar, kycklingar, höns och vete fan och hans morsa. Orka 😬

Är knappt inne på den sidan för det är för mycket av samma saker och mest ledsamheter och elände. Tydligen finns det BARA sånt i världen.Jag är ju inte bättre själv med mina blogginlägg heller fast då handlar det om mig och min familj och inte värsta bilderna på döda människor eller misshandlade djur och så vidare. Facebook har blivit rena nyhetsrapporteringssidan, tror jag, och inte den familjesida jag trodde att det skulle vara.
Nää ha det bra i ältandet så fortsätter jag med mitt egna lilla liv 😝

God morgon ♥

Inga kommentarer: