onsdag 29 mars 2017

Blommor och mat

Igår kom en gubbe in genom dörren med en skruvdragare, gubben var Anders såklart. Jag behövde en skruvdragare för mina händer är det så illa ställt med att jag inte längre orkar dra i en skruv för hand ens. Jag har en egen men den är så dålig så han kom förbi med en Lina lånar ut till mig.
Han räckte dessutom fram rosor (och ett cigarettpaket) och frågade :
-Vet du inte vad det är för dag idag? Våran förlovningsdag ju.. (1991-03-28)
Hahahaha han brukar ge mig nåt på den dagen fast förlovningen bröts för många år sen. Gulligt!
Han fick stekt potatis, korv och ägg som tack innan han skulle iväg och simma..."fniss"

Efter ett tag kom nästa "sittning" vid bordet, Lina och de tre yngsta barnen plus Toke förstås.
Härligt att träffa dom för nu var det ett tag sen vi sågs. ♥

Busungen ♥

Inte vet jag vad jag föreställer..leopard?



Inga kommentarer: