söndag 25 december 2016

Tomten

kom igår och gjorde alla glada. Det var mina ungars lärare Kent i år igen. Jesper försökte smita undan från hans kram men det gick inget bra 😁

Det var bara Vincent och Nea hemma av barnen men det lät som alla fem var där ändå, Vincent kan han hahaha. Han busade med båda sina morbröder (Jesper och Petter) så de blev ganska trötta antar jag.
Massor av julklappar delades, jag fick så mycket i år och blev jätteglad. Här ska provas nya olika medel för mitt hår som Lina köpt hos frissan t e x. Vill nästan inte använda såna dyra grejer men måste ju nu hihi..

Härlig dag var det och jäkligt god mat och supergod glasstårta som Lina gjort, fick vi. Jag har en sån fin familj och älskar dom vanvettigt ♥

God morgon ♥

Mörka foton men lite ser man väl iallafall:

Vincent o tomten (och Jesper i bakgrunden)

Lina o tomten 😄

Inga kommentarer: