lördag 17 december 2016

Petter ♥

Petter var hit på kaffe igår, trevligt att få en pratstund med min yngste son. Han berättade att han nu har ett förhållande med en tjej från Hofors. Jag blev så glad!! Får se när jag får träffa henne för det har jag inte gjort och inte nån annan i familjen heller.

Han frågade vad jag och Anders ska göra på nyår och undrade om vi ville följa med och titta på fyrverkerier med honom och tjejen. Han ville att det bara skulle vara vi föräldrar för om vi blir fler skäms han väl.hohoho...
Vi är så knäppa allihop tycker han och det är lugnare om bara två av oss får träffa henne första gången. Vi får skärpa oss! 😁Äsch det går nog bra.

Fick hjälp av Anders igår också, hade en del som skulle ut i soprummet, papper, plast och så vidare. Jag orkar inte alltid gå ända till det där förbaskade soprummet med den här skithöften, är ganska långt, så han erbjuder sig ibland att skjutsa mig dit med bilen. Fan vad bra jag har det! Han fick korv med bröd som tack hahaha..

Petter med sin nya mobil som han fått ♥
God morgon ♥

Inga kommentarer: