torsdag 9 oktober 2014

Så snälla!

Har haft fullt upp i en veckas tid ungefär och det fortsätter. Många har varit och hälsat på mig och jag har haft nattgäster också. Kul!

Lina var hit för en stund sen med en släpkärra som hon lastat med tre insynsskärmar och golv till min baksida! Herregud unge..du är underbar! ♥ Jag visste inte om det så nog blev jag överrumplad allt :0)

Hon hade varit till Valbo och köpt det till mig, fattar inte hur jag kan ha sån tur när det gäller mina barn (tjatar mycket om det men det kan jag aldrig tjata nog om), de tänker på sin mor.
Jag är så himla glad över att jag har dom, ja såklart behöver de inte göra nåt för mig jag älskar dom oavsett.

Så nu ska här fixas med baksidan,bara regnhelvetet drar bort.
God middag från en salig mor ♥


Superhjälten ♥ härmar morfar (kudde innanför tröjan)
Golv

Insynsskärmarna

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'm now not certain where you're getting your information, however
good topic. I must spend some time finding ouut more or workng out more.
Thanks for wonderful information Iwas searching for
this information for my mission.

My website ... personal injury attorney pensacola fl

wingar sa...

:)